Historia marki

Powstanie marki CHO to efekt wieloletniej pracy, poszukiwań i dziesiątek podróży po świecie.

Założycielka firmy i pomysłodawczyni projektu Agnieszka od lat zmagała się z problemami skórnymi, ze względu na delikatną cerę szczególną uwagę musiała przykładać do składu kosmetyków. 

„…Najlepsze efekty mogłam uzyskać stosując retinol, jednak jego drażniące działanie na skórę oraz skutki uboczne jakie powodował, dyskwalifikowały ten składnik na mojej półce w łazience. Byłam bardzo zawiedziona ale jednocześnie zdeterminowana, by znaleźć produkt który nie będzie podrażniał, nie będzie fotouczulający ale będzie równie skuteczny w walce o piękną skórę jak retinol..”

Agnieszka i jej mąż są zapalonymi podróżnikami, wykorzystują każdą wolną chwilę by móc zwiedzać świat. Najczęściej wybieranym przez nich kierunkiem był Daleki Wschód. 

Wspólnie z Krzysztofem, odkrywali zakątki Azji, podczas każdej wyprawy Agnieszka odwiedzała lokalne sklepy kosmetyczne. Rozmawiając ze sprzedawcami na targach, szukała nowych produktów, które współgrałyby z jej wymagającą skórą. Z każdą podróżą zyskiwała wiedzę i doświadczenie niezbędne by zbudować markę od podstaw.

Podczas jednej z podróży do Indii, odkryli składnik który działa tak jak retinol, jednak nie powoduje podrażnień, składnik ten był pochodzenia naturalnego, pozyskiwany z roślin – był to BAKUCHIOL.

Po powrocie do Polski Agnieszka szukała produktów z bakuchiolem, jednak szybko okazało się, że nasz rodzimy rynek nie oferuje kosmetyków zawierających ten składnik, były one dostępne wyłącznie za granicą w bardzo wysokich cenach. W tym momencie narodził się pomysł żeby stworzyć własną linię kosmetyków z bakuchiolem w przystępnej cenie, dla Kobiet które muszą szczególnie dbać o cerę.

Tak rozpoczęła się idea powstania CHO.

„Chcieliśmy założyć markę w duchu eko, gdzie kosmetyki mają nie tylko naturalne, ale przede wszystkim bezpieczne składy. Kosmetyki, które będą mogły stosować także kobiety w ciąży czy matki karmiące. Równie ważny był dla nas aspekt badań.  Dlatego do współpracy nad produktami zaprosiliśmy grono fachowców, gdzie w niezależnych laboratoriach dopilnowano by każdy produkt był zarówno bezpieczny jak i skuteczny.”

Pracę nad stworzeniem kosmetyków CHO trwały ponad 2 lata a ich finalny efekt mogą Państwo zobaczyć na stronie.

Co oznacza nazwa CHO?

Jest to skrót od wzoru chemicznego bakuchiolu- C18H24O

---CLEAN *** HYDRATING ***ORIENTAL---

ITNEA Sp z o.o. - ul. Dedala 4II/6, 81-197 Gdynia, woj. pomorskie | NIP: 9581673230 | 781939189 | sklep@chocosmetics.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl